Türkçü Toplumcu Fikirmeydanı  

Geri git   Türkçü Toplumcu Fikirmeydanı > Toplumu Bilinçlendirme Çabaları > Serbest Kürsü

Cevapla
 
Seçenekler Tarz
Eski 01-15-2009, 22:47   #1
Akçura
Yönetici
 
Üyelik tarihi: Jul 2007
İletiler: 1,026
Akçura - MSN üzeri İleti gönder
Varsayılan Tuncay Güney’e, TRT 2’de katıldığı canlı yayın için 15 bin dolar para ödenmiş

Ergenekon olayının kilit ismi Tuncay Güney’e, TRT 2’de katıldığı canlı yayın için 15 bin dolar para ödendiği öğrenildi. Bu yayın için TRT’nin canlı yayın bağlantı ve link ücreti olarak da 60 bin dolar ödeyeceği, böylelikle Güney ve Ergenekon programının 75 bin dolara mal olduğu bildirildi.

REYTİNG REKORU KIRDI
Gazeteport sitesinde yer alan habere göre; 60 bin dolarlık faturanın TRT ile Avrupa Yayın Birliği (EBU) arasındaki anlaşma uyarınca, daha sonra mahsup edileceği kaydedildi. Güney’in canlı olarak katıldığı, Ankara stüdyosunda ise Mehmet Elkatmış, Fikri Sağlar ve Şamil Tayyar’ın bulunduğu programın reyting rekoru kırdığı da bildirildi. Programın konuklarından Fikri Sağlar, TRT'nin Güney'e para ödemiş olabileceğini ancak detay bilmediğini söyledi.

ÖZKÖK'TEN VİLLA PARASI İSTEMİŞTİ
TRT 2’de katıldığı programda Kanada’nın Toronto kentinde hayatını sürdürmek için ne tür bir maddi geliri olduğu ve kaynağını açıklamayan Güney, gazetecilerden iş istemiş ve Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök için de ‘’Bana bir villa parası göndersin’’ demişti. Kanada’da Haham yardımcılığı yapan Tuncay Güney, 8 yıldır yurt dışında bulunuyor.

32. GÜN'DEN DE 40 BİN DOLAR
Güney’in daha önce canlı yayın ile katıldığı Kanal D’deki 32. programı için de 40 bin dolar ücret aldığı öğrenildi. Güney’in Habertürk TV’de canlı bir programa çıkmak için de 50 bin dolar istediği ancak Habertürk yöneticilerinin bu talebi reddederek yayından vazgeçtikleri öğrenildi…

TBMM'YE SORU ÖNERGESİ
Bu arada CHP’li Zonguldak Milletvekili Ali İhsan Koçal, Devlet Bakanı Mehmet Aydın’ın yanıtlaması istemiyle TBMM Başkanlığına verdiği önergede, Tuncay Güney’in “Devam eden bir davada halkın vergileriyle varlığını sürdüren bir kurumda yayına katılması ve kamuoyuna kirli bilgiler sunmasına izin verilmesi doğru bir tutum mudur? TRT’de yayınlanan program için ödeme yapıldı mı, yapıldıysa ne kadardır?” diye sordu.


http://www.netgazete.com/News/559996...a_odenmis.aspx
Akçura isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Eski 01-16-2009, 20:58   #2
Çığır_Türk
Junior Member
 
Üyelik tarihi: Aug 2008
İletiler: 27
Varsayılan Ynt: Tuncay Güney’e, TRT 2’de katıldığı canlı yayın için 15 bin dolar para ödenmiş

TRT kurumu, Türkiye Cumhuriyetine hizmet etmekten çıktı artık. fettoşa hizmet kurumu oldu.. kadrolaşma aniden yıldırım düşmesi değildir. öyle böyle yavaş yavaş, köşe tutarak mevki edinerek hazırda akp iktidarının çanağından yararlanarak kadrolaşma gerçekleşmiştir. şimdi sümüklü sümüklü ağlamanın zırlamanın anlamı yoktur. akp nin adamını Çankaya köşküne oturtmakta akp ile anlaşmalı davranan arap mhp'si nin yerel seçimlerde suratının ne şekil alacağını biran önce görmek istiyorum.

uğrola
Çığır_Türk isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Tarz

Yetkileriniz
Konu Açmaya Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
İletinizi Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Fikirmeydanı Kuralları
Hızlı Erisim


24 Saatlik Zaman Dilimi +2. Şuan Saat: 13:28.


vBulletin® Sürüm 3.8.4
Telif ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd. Türkçü Toplumcu Ağalanı'nın tüm hakları Türk Milleti'ne aittir. Kaynak göstererek alıntı yapmak serbesttir.
Türkçü Toplumcu Fikirmeydanı
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56