Türkçü Toplumcu Fikirmeydanı  

Geri git   Türkçü Toplumcu Fikirmeydanı > Toplumu Bilinçlendirme Çabaları > Serbest Kürsü

Cevapla
 
Seçenekler Tarz
Eski 09-15-2007, 01:37   #1
Akçura
Yönetici
 
Üyelik tarihi: Jul 2007
İletiler: 1,028
Akçura - MSN üzeri İleti gönder
Varsayılan Murdoch'un Gözü Sabah'ta

TMSF, Sabah ve atv'nin satış ihalasini 7 Kasım'da yapacak. ihale için muhammen bedel 1.1 milyar dolar olarak belirlendi. İhale şartnamesine göre gerekli önyeterlilik incelemesinin yapılması için taliplerin en geç 15 Ekim 2007 tarihine kadar belgelerini Satış Komisyonu’na teslim etmesi gerekiyor. Ön yeterliliği geçen katılımcılar için ise son teklif verme tarihi 6 Kasım 2007 olacak. Rekabet Kurulu, Doğan ve Çukurova gruplarının ihaleye giremeyeceklerini daha önce açıklamıştı. Ayrıca ihaleye girebilecek olan iki grubun ortaklarının kazanmaları durumunda yollarını ayırmaları gerekiyor.

YÜZDE 25 SINIRI VAR

Katılımcı şirketlerin 2005 yılı ve sonrasına ait olması şartıyla en son yayınlanan ve bağımsız denetim şirketlerince denetlenmiş konsolide mali tablolarında toplam özkaynaklarının (azınlık hakları hariç olmak üzere) asgari 300 milyon dolar olması gerekiyor. Bu oranın içinde yabancı yatırımcıların payının ise en fazla 75 milyon dolar (yani yüzde 25) olması hükme bağlanıyor.


WSJ'I 5 MİLYAR DOLARA ALDI

News Corp son olarak 5 milyar dolara dünyanın en öneli finans gazetelerinden biri olan Wall Street Journal'ı uzun bir görüşme sürecinin sonucunda bünyesine katmıştı. WSJ'yi kontrol eden Bancroft ailesi, başta editoryal bağımsızlık olmak üzere birçok konuda Rupert Murdoch'u ikna ettikten sonra satışa onay verdi. News Corp Başkanı ve COO'su Peter Chernin, TMSF tarafından yapılacak Sabah-atv ihalesine teklif vermeyi düşündüklerini söyledi.


http://www.etikhaber.com/content/view/41428/77/
Akçura isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-15-2007, 01:42   #2
Akçura
Yönetici
 
Üyelik tarihi: Jul 2007
İletiler: 1,028
Akçura - MSN üzeri İleti gönder
Varsayılan Murdoch'un Gözü Sabah'ta

Murdoch şirketi geçtiğimiz yıllarda TGRT'yi almış ve Türk medyasına adım atmıştı. Daha sonra TGRT'nin ismini FOX olarak değiştirmişti. Bunu da ek olarak belirtelim.
Akçura isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Tarz

Yetkileriniz
Konu Açmaya Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
İletinizi Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Fikirmeydanı Kuralları
Hızlı Erisim


24 Saatlik Zaman Dilimi +2. Şuan Saat: 17:57.


vBulletin® Sürüm 3.8.4
Telif ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd. Türkçü Toplumcu Ağalanı'nın tüm hakları Türk Milleti'ne aittir. Kaynak göstererek alıntı yapmak serbesttir.
Türkçü Toplumcu Fikirmeydanı
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56